U kunt al uw vragen over Volzin magazine en Volzin online bespreken met onze Klantenservice.
Mailt u dan naar:
[email protected]
Adres abonnementenadministratie:
Volzin Magazine BV
Koolzaadstraat 2, 7552 ER Hengelo
Onze Klantenservice is op werkdagen het snelst bereikbaar van 09:00 tot 21:00 uur via WhatsApp. Dat kan door op deze link te klikken vanaf uw mobiele telefoon. Kijkt u voordat u mailt of een appje stuurt voor de zekerheid eerst naar de meest gestelde vragen hieronder.
Ik heb geen magazine / bevestiging ontvangen
Â
NIEUWE ABONNEES
De meest voorkomende reden is dat de betaling nog niet afgerond is, of dat deze wordt afgebroken. Wanneer u iDEAL gebruikt om te betalen is het belangrijk dat u niet te lang wacht met de afronding van de transactie. Houd daarom uw telefoon altijd bij de hand.
BESTAANDE ABONNEES
Wij besteden de bezorging van Volzin Magazine wij uit aan PostNL. Helaas kan het soms voorkomen dat een editie niet of niet tijdig bezorgd wordt vanwege logistieke problemen bij PostNL of vanwege fouten door hun bezorgers.
Aangezien de productie van Volzin Magazine specifiek afgestemd is op het aantal abonnees is naverzending helaas niet mogelijk. Mocht een editie niet ontvangen zijn, stuurt u onze Klantenservice dan een e-mail en dan ontvangt u het magazine als PDF exemplaar per mail. U kunt dan het exemplaar op uw tablet of computer in zijn geheel lezen.
PLANNING 2024
VOLZIN magazine wordt 10x per jaar uitgegeven. December en januari zijn een combinatiemaand. Dat geldt ook voor juli en augustus. Raadpleegt u voor de zekerheid onze Servicepagina voor eventuele afwijkingen in de planning. U ontvangt om logistieke redenen in de regel VOLZIN magazine niet in de maand waarop u het abonnement afsluit, maar in de volgende maand. Volzin Magazine wordt in de regel bezorgd rond de 1e vrijdag van de maand.
Hoe kan ik Volzin Magazine cadeau doen aan een relatie?
U kunt Volzin Magazine cadeau doen aan relaties, familieleden en dierbaren. Gaat u naar de Abonnementen pagina. Geeft u in het bestelformulier aan dat u voor een relatie (cadeau) bestelt.
U kunt vervolgens invullen voor wie het abonnement bedoeld is en vanaf welke maand het moet ingaan. De persoon in kwestie krijgt geen bericht van uw cadeau tot het moment dat het magazine bij het opgegeven adres op de mat valt.
U kunt direct afrekenen en wij regelen de rest.
Ik wil extra abonnementen voor mijn organisatie afsluiten
Als u namens een organisatie een abonnement wilt afsluiten voor meerdere partners of collega's is dat mogelijk. Gaat u naar de Abonnementen pagina. Geeft u in het bestelformulier aan dat u namens een organisatie bestelt.Â
U krijgt daarna de optie om het aantal abonnementen te kiezen. Voor elk aanvullend abonnement geldt er een extra korting op de winkelprijs, variërend van €1,00 tot €5,00 per abonnement.
Ik wil een adreswijziging doorgeven
Dat is mogelijk. Stuurt u de Klantenservice een e-mail en dan zorgen wij ervoor dat uw nieuwe adres verwerkt wordt in onze administratie: [email protected].
Ik woon in België, welke tarieven gelden daarvoor?
Voor abonnees die in België wonen geldt voor het Magazine een administratieve toeslag vanwege aanvullende portokosten. Er wordt €2,- extra per nummer in rekening gebracht. Alle bedragen zijn inclusief Btw en te vinden op onze Abonnementen pagina.
Bestellingen via de webwinkel worden niet meer naar België verzonden. Het blijkt in de praktijk helaas zo te zijn dat de reguliere postservice in België niet goed aansluit bij PostNL. Het risico dat bestelde producten niet in België aankomen is daarom te groot. Alleen bij aangetekende producten is het risico minimaal, maar dat leidt voor onze klanten tot zeer hoge kosten.
Ik kan niet inloggen / geen abonnement afsluiten
Â
NIEUWE ABONNEES - "E-MAIL ADRES REEDS IN GEBRUIK"
U krijgt deze melding als u eerder abonnee bent geweest op Volzin Magazine. Stuurt u daarom een e-mail naar [email protected]Â om de bekende registratie uit het systeem te verwijderen. Daarna kunt u een nieuw abonnement afsluiten.
BESTAANDE ABONNEES
Kunt u als abonnee niet inloggen op de website, raadpleeg dan deze pagina. Hier vindt u diverse mogelijke oorzaken. Mocht het alsnog niet lukken, stuur dan een e-mail naar het volgende adres: [email protected].
Vermeldt u daarbij de volgende gegevens:
- uw voor- en achternaam
- uw postadres
- uw abonneenummer.
Hoe kan ik het abonnement opzeggen?
Â
DIGITAAL ABONNEMENT
U kunt een Digitaal maand-, kwartaal- of jaarabonnement afsluiten. Dat betekent ook dat u per geselecteerde termijn het abonnement kunt opzeggen. In de bevestigingsmail die u na registratie ontvangt, vindt u links om een abonnement te activeren en te deactiveren. U kunt later op elk moment met deze e-mail dus ook opnieuw het abonnement activeren voor uw bestaande account.
PRINT ABONNEMENT
Voor het Magazine abonnement dient u altijd minimaal 1 maand voor het verstrijken van de abonnementsperiode bij onze Klantenservice aan te geven dat u uw abonnement wilt opzeggen. Gebruikt u daarvoor het mailadres [email protected].
Mijn relatie is overleden. Kan ik geld terugvorderen?
Wanneer in het verdrietige geval uw relatie komt te overlijden, verzoeken we u dit zo snel mogelijk te melden via het mailadres [email protected]. Helaas kunnen wij niet de prijs van een lopend abonnement verrekenen, omdat wij contracten zijn aangegaan met onze leveranciers. Wel stoppen we per omgaande de verzending van het magazine. Ook zal een onvoorziene verlenging van het abonnement niet gebeuren.
Kan ik VOLZIN Magazine kopen in de winkel?
Volzin Magazine is (nog) niet te koop in de winkel.
De meest recente edities van Volzin Magazine kunt u wel bestellen via onze webwinkel. Per editie kunt u kiezen om Volzin Magazine op papier thuis te ontvangen of als digitale PDF te downloaden op uw computer of tablet.
Ik wil mij in-/uitschrijven op de nieuwsbrief
Â
INSCHRIJVEN
U kunt zich inschrijven op de Volzin nieuwsbrief. Deze verschijnt op elke maandag en bevat een overzicht van online artikelen en eventuele kortingsacties voor de webwinkel. Wanneer u zich registreert vergeet u niet om uw inschrijving te bevestigen. U krijgt op het opgegeven mailadres daartoe een verzoek (controleer de Spam/Junk-map).
UITSCHRIJVEN
Onderaan elke nieuwsbrief is er een uitschrijflink weergeven. Klikt u daarop en dan wordt uw abonnement op de nieuwsbrief vanzelf geannuleerd. De nieuwsbrief kost geen geld.
Ik heb een ticket voor een evenement besteld, maar deze nog niet ontvangen
Wanneer de betaling van de tickets geslaagd is krijgt u een bericht van Volzin Webwinkel op het door u opgegeven e-mailadres. Print deze mail uit en neem deze mee naar het evenement - de print geldt dan als toegangsbewijs.